Heb je vragen over GrowNect? We hebben je gedekt. Bekijk onze veelgestelde vragen om antwoorden te vinden op alles, van het selecteren van een ontwerper tot het voltooien van je ontwerp. Als je niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan contact op met ons team en we helpen je graag verder.


Getting Started

Om een account aan te maken, klik simpelweg hier en volg de instructies.
Om een bestelling te plaatsen, kies eerst het ontwerp dat je wilt en selecteer je voorkeuren. Voltooi vervolgens het afrekenproces en geef je ontwerpinstructies met de benodigde details. Ons team gaat dan aan de slag met jouw ontwerp.
Ja, je kunt onze portfolio van eerdere werkzaamheden bekijken op onze website via deze pagina klik hier.
De levertijd voor je bestelling is afhankelijk van het ontwerp pakket dat je selecteert. Je kunt de geschatte levertijd bekijken op de pakketdetails pagina. De levertijd is tussen de 2 dagen en 7 dagen of langer als anders is overeengekomen. Goed om te weten - de levertijd begint pas nadat je hebt betaald en je ontwerpinstructies zijn goedgekeurd.

Betaling en Facturatie

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcards (in afwachting van goedkeuring) en PayPal (in afwachting van goedkeuring). Je kunt tijdens het afrekenproces je voorkeursbetaalmethode selecteren.
Wat je kiest - de prijs van een ontwerp wordt bepaald door een aantal factoren, waaronder de complexiteit van het ontwerp, het ervaringsniveau van de ontwerper en de benodigde levertijd.
Vraag van ontwerpers op dat moment - deels wordt de prijs bepaald door vraag en aanbod op dat moment.
Beoordelingen - elk ontwerpniveau (junior, senior of master) is gezamenlijk verantwoordelijk voor de kwaliteit die ze leveren. Hoe meer positieve beoordelingen, hoe sterker de prijs zal worden en vice versa.

Zo krijg je altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding.
Ja, als het ontwerp nog niet is geleverd, kun je gemakkelijk je bestelling annuleren.
Nee, als we al met het ontwerpproces zijn begonnen, of als het ontwerp al is geleverd. Als de ontwerpen op maat zijn gemaakt, kunnen ze niet worden geruild. We zullen natuurlijk samen kijken waarom het ontwerp niet aan je wensen voldoet en hoe we je kunnen helpen.
Zolang je nog niet hebt betaald, kun je de bestelling altijd gratis annuleren. Houd er rekening mee dat we je bestelling later zullen starten. De levertijd begint pas wanneer de volledige bestelling is afgerond met briefing en betaling.
Jij als aanvrager kunt het betalingsverzoek openen en die link sturen naar de persoon die gemachtigd is om de betaling te doen.

Ontwerpproces

Je kunt feedback geven op een ontwerp door gebruik te maken van het projectportaal. Ga naar het tabblad "beoordelingen" en open de feedbacktool voor de revisie waarop je feedback wilt geven. Oude revisies zijn ook zichtbaar en je feedback van de vorige revisie wordt ook meegenomen. In de feedbacktool kun je selecties maken over het ontwerp, zodat je kunt specificeren over welk onderdeel je het specifiek hebt. Wees specifiek en geef voorbeelden om je ontwerper te helpen je feedback te begrijpen.
Als je niet tevreden bent met het voltooide ontwerp (op een later tijdstip), kun je dezelfde ontwerpservice aanvragen en in plaats van 'creëren' kiezen voor 'verbeteren'. In de briefing kun je verwijzen naar het oude project.
Je kunt communiceren met je ontwerper door gebruik te maken van de berichtenfunctie in je projectportaal en de feedbacktool. Je kunt ook een telefoon- of videogesprek plannen met je ontwerper indien nodig.
Het aantal revisies dat is inbegrepen bij je bestelling is afhankelijk van het pakket dat je hebt geselecteerd bij het plaatsen van je bestelling. Je kunt ook extra revisies aanschaffen indien nodig.
Nee, je hoeft hier niet naar te vragen. Dit regelen wij al zelf. Als we zien dat je al succesvolle projecten hebt afgerond en de ontwerper beschikbaar is wanneer je het ontwerp nodig hebt, zullen we altijd deze aanvraag als eerste aan die creatieveling geven. Ons concept is een verlengstuk van jouw organisatie, dus wanneer je het nodig hebt gaan we aan het werk, 7 dagen per week, het kan dus gebeuren dat de ontwerper op dat moment niet beschikbaar is. Dan zullen we een overdracht doen, zodat je dezelfde kwaliteit kunt verwachten.

Beoordelingen en Feedback

Je kunt een beoordeling achterlaten voor een ontwerper door naar het tabblad "Beoordelingen" in je account te gaan en de bestelling te selecteren waarvoor je een beoordeling wilt achterlaten. Geef specifieke feedback om andere klanten te helpen bij het nemen van een weloverwogen beslissing. Op deze manier houden we ook de prijs voor de ontwerpen eerlijk.
Beoordelingen en waarderingen worden bepaald aan de hand van feedback van eerdere klanten. Waarderingen zijn gebaseerd op een combinatie van factoren, waaronder ontwerpkwaliteit, communicatie en levertijd.
Als je niet tevreden bent met het werk van een ontwerper, kun je revisies aanvragen of contact opnemen met ons klantenserviceteam voor hulp. In sommige gevallen kunnen we een terugbetaling aanbieden of je koppelen aan een andere ontwerper.
Ja, je kunt beoordelingen en waarderingen van eerdere klanten bekijken door naar onze discover te gaan. Dit kan je helpen bij het nemen van een weloverwogen beslissing bij het kiezen van een project.